Ervaart u technische problemen bij het raadplegen van de Bobbedoes website of zijn er zaken die hierin kunnen worden verbeterd? Denk aan bugs, foutmeldingen, trage website enz..
Plaats hier dan uw reacties of maak een nieuw onderwerp aan.
Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd met verzoek tot meer informatie
Bij het wijzigen foto's in een kavel (het verplaatsen in positie) zie je na opslaan niet de wijzigingen. Zo staat nu in de kavel Robbedoes Album de voorkaft niet als eerste foto maar een foto 2x in de selectie
Als ik dan weer naar wijzig kavel ga, staan de foto's wel in de goede volgorde.
Een groot gedeelte van het upload gedeelte wordt hopelijk spoedig aangepakt. Momenteel zijn er helaas nog eerst andere belangrijke zaken, maar deze staat ook hoog op de lijst.
De plaatsing van de foto's gaat nu goed, ze zijn niet meer gekanteld. Dat spaart een boel muisklikken.
Berichten van gebruikers aan u komen altijd in uw persoonlijke mail terecht. Momenteel kunnen berichten over kavels of advertenties bij de betreffende items gevonden en alleen daar ook beantwoord worden. De overige berichten kunnen momenteel nog rechtstreeks (buiten Bobbedoes om) beantwoord worden. We werken nog aan 1 locatie waar berichten gevonden kunnen worden. Dat is nu nog niet het geval.
Aloha,
Ik zou op 15 juli rond kwart over acht een nota-e-mail van een verkoper gehad moeten hebben maar ik heb niets gekregen. Zijn er problemen met het mail-systeem?
Een nota van 11 juli heb ik zonder problemen ontvangen en er staat ook geen Bobbedoes-e-mail in mijn spambox en ook de 'veiling-specials' krijg ik gewoon nog binnen...
Gelukkig staan de nota's ook online, maar misschien gaat er structureel iets mis?
Dat is inderdaad helaas mogelijk. Ik ben nu bezig om een nieuw mailprogramma te schrijven waarmee dit opgelost wordt. De update zal binnen 1 maand worden gedaan. Excuses voor het eventuele ongemak.
Er is een nieuwe update gedaan. Er is onder meer een nieuw mailprogramma aanwezig. Diverse berichten worden nu centraal opgeslagen en zijn te raadplegen door u als gebruiker.
Ha bedankt!
Zolang het voorval maar bekend is is het prima!
En ik hoef niet naar een e-mail die er niet is in mijn mailbox te zoeken ;o)
Succes met de update!
Hai Bobbedoes,
Als het goed is zou het mailprogramma nu ongeveer moeten werken toch?
Ik krijg nog altijd geen nota's per e-mail toegestuurd en ook als iemand mij een bericht stuurt, zie ik dat alléén als ik zèlf op 'mijn berichten' in het persoonlijke drop-downmenu klik. Er is nergens een notificatie op de site of per e-mail te vinden.
Daarom zag ik een aan mij gestuurd bericht van 27 augustus vandaag pas. En een nota met nr 302114 die me gisteren gestuurd zou zijn kan ik wel op de site zien, maar het bericht wat erbij gestuurd is kan ik helemaal niet zien. Er staat alleen een tekst dat me gisteren rond 11 uur een nota gestuurd is.
Het bericht zelf is nergens te vinden, niet op de site en niet in mijn e-mail, ook niet in mijn spambox...
Algemene berichten over (aflopende) veilingen krijg ik wel normaal, aan mijn privé e-mailinstellingen lijkt het dus niet te liggen.
Doe ik iets verkeerd of is het mailsysteem nog niet helemaal doorgevoerd?
Ik heb dit nagekeken maar berichten worden wel naar u verzonden. Ze worden echter niet afgeleverd aangezien ons e-mailadres bij u als spam staat gemarkeerd. Kunt u uw spambox eens nakijken en alle berichten van bobbedoes.nl als veilig markeren? Graag hoor ik uw reactie terug via info(apenstaartje)bobbedoes.nl. Ik heb u ook een persoonlijk bericht gestuurd.
Ter info; we hebben gisteren samen het e-mailprobleem verholpen, Bobbedoes en ik.
Bedankt!